Második blogomban köszöntelek kedves olvasóm.
Míg az elsőben a gyakorlati dolgok kapnak helyet és szerepet - addig ebben a lélek dolgaival szeretnék foglalkozni. Gondolatok,érzések,versikék..vagy hosszabb írások. Olvasd hát szeretettel...én szeretettel írtam.
A blogban megjelent írások és saját készítésű fényképek a saját tulajdonomat képezik - ezek engedély nélkül nem használhatóak más helyeken! Köszönöm szépen!

2012. szeptember 24., hétfő

Engem láss



Engem láss

Neked tárom fel az ölem
veled táncol a testem
Hagyom ,hogy rajtam zenélj.

Lelkem egy szentély
féltve őrzöm más elől.

Kín a távolság,
Test börtönben lelkem messze vágy.
Gyötör és vonz a másság.

Kitörni innen el messzire!
Perzsel ha más lát..fáj ahogy néznek.
Mert a testem csak rád vágy.
..hogy Te nézz.
-és láss. Engem láss hát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése