Második blogomban köszöntelek kedves olvasóm.
Míg az elsőben a gyakorlati dolgok kapnak helyet és szerepet - addig ebben a lélek dolgaival szeretnék foglalkozni. Gondolatok,érzések,versikék..vagy hosszabb írások. Olvasd hát szeretettel...én szeretettel írtam.
A blogban megjelent írások és saját készítésű fényképek a saját tulajdonomat képezik - ezek engedély nélkül nem használhatóak más helyeken! Köszönöm szépen!

2012. szeptember 27., csütörtök

Garai Gábor: Veled vagyok

Garai Gábor:
Veled vagyok


Érzed, ha gondod, bánatod van
szólok hozzád, veled vagyok;
mint én is meghallom bajomban
hozzám szivárgó sóhajod?!

Nélküled élni nem tudok már;
lásd, ha távol vagy, ha közel
- édes bájad körül-lobog bár -
keserű mámorod ölel.

Kik összeforrottunk a bajban,
tilosban (s bűnben - mondanák
a szentek!), megleljük-e majdan
a közös kegyelem szavát?

Megleljük-e? Veled keresném
étlen is ítéletnapig!
Míg ránk gyújtja e képtelen fény
hűségünk gyémánt holdjait.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése