Második blogomban köszöntelek kedves olvasóm.
Míg az elsőben a gyakorlati dolgok kapnak helyet és szerepet - addig ebben a lélek dolgaival szeretnék foglalkozni. Gondolatok,érzések,versikék..vagy hosszabb írások. Olvasd hát szeretettel...én szeretettel írtam.
A blogban megjelent írások és saját készítésű fényképek a saját tulajdonomat képezik - ezek engedély nélkül nem használhatóak más helyeken! Köszönöm szépen!

2014. december 7., vasárnap

Szervusz hát.....

Szervusz hát.....újra itt volnék.. :)



Hányszor...?
 
Hányszor gondoltam álmodozva egy arcra?
Hányszor kértem hogy csókkal testemet körbe fonja?
Hányszor szerettem volna felolvadni a karok ölelésében?
Hányszor tévedt tekergő gondolatom egy nem volt út ösvényeire?

Hányszor vártál hiába a szíved kapujába?
Hányszor kérted,hogy menjek a gondolataid elébe?
Hányszor kellett gondolat csók pecséttel szádat lezárnom?
Hányszor akartad elveszett testünk táncát?

Hány gondolat talál egymásra a végtelenben?
Mennyi csók elégíti ki a szerelmesek vágyát?
Hány ölelés marad öleletlen?
Mennyi gondolat megválaszolatlan?

Hányszor lehel még őrült csókot ajkamra szád?
Hányszor ölelsz még rám ölelést?
Hányszor hajlok még te feléd?
Hányszor lesz még egy az egész?

A végtelenben.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése